Changemanagement
Changemanagement is gericht op veranderingsvraagstukken binnen organisaties, waarbij de interimmanager vanuit een eindverantwoordelijke functie opereert.
Opdrachten die wij in dit kader uitvoeren zijn o.a. gericht op:
- het leiden van een reorganisatie
- het leiden van een fusie of overname
- het optimaliseren van het rendement van uw organisatie
- het implementeren van een nieuwe strategie
- het realiseren van een verzelfstandigings- of privatiseringsproces
Interimmanagement
Bij interimmanagement gaat het om general management of functioneelmanagement. Bewezen managementvaardigheden en uitstekende kwalificaties staan voorop en is gericht op procesverbetering. De interimmanager werkt veelal op het hoogste niveau als general manager, of als hoofd van een afdeling P&O of ICT, als Financieel manager of controller, als marketing manager, communicatiemanager logistiek specialist, of inkoper.
Opdrachten die wij in dit kader uitvoeren zijn o.a. gericht op:
- Het waarnemen van een vacante management functie in afwachting van een opvolger.
- Het verbeteren van de performance van een afdeling
- Het verder vormgeven van een specifieke discipline.
Overgang in vast dienstverband behoort tot de mogelijkheden als dit is overeengekomen.
Projectmanagement
Projectmanagement is gericht op het geven van leiding aan een tijdelijke organisatie die voor een specifieke opdracht is ingesteld. Onze managers worden hierbij ondersteund door onze eigen incompany tool voor projectplanning.
Opdrachten die we in dit kader uitvoeren zijn o.a. gericht op:
- Het runnen van een groot investeringsproject
- Het managen van een masterplan
- Het leiden van een complex ICT-project
- Het leiden van een project gericht op cultuuromslag
- Projectmanagement bij nieuwbouw of verbouw
- Het in kaart brengen van de administratieve organisatie en de optimalisering hiervan